Monogràfics · 16 de Gener de 2015. 21:13h.

Carnet Jove: la #GeneracióCJ

Imatge de la campanya del 2015

Els titulars del Carnet Jove protagonitzaran el nou espot.

 

Carnet Jove de Catalunya ja està preparant la seva campanya de cara al 2015 i per fer-la ha decidit mostrar als seus protagonistes més reals, els propis titulars, l’anomenada #GeneracióCJ. Així, a part dels nombrosos i ja coneguts descomptes i avantatges que ofereix Carnet Jove, l’Agència Catalana de la Joventut desenvolupa també iniciatives orientades a fomentar valors com la solidaritat, afavorir la participació o obrir les portes cap al món professional, fomentant la creativitat dels propis titulars.

Carnet Jove de Catalunya ja està preparant la seva campanya de cara al 2015 i per fer-la ha decidit mostrar als seus protagonistes més reals, els propis titulars, l’anomenada #GeneracióCJ. Així, a part dels nombrosos i ja coneguts descomptes i avantatges que ofereix Carnet Jove, l’Agència Catalana de la Joventut desenvolupa també iniciatives orientades a fomentar valors com la solidaritat, afavorir la participació o obrir les portes cap al món professional, fomentant la creativitat dels propis titulars.

Mitjançant el programa Connecta’t, per exemple, els titulars tenen l’oportunitat d’adherir-se a les Beques Connecta’t, participant en àmbits com el del còmic, el disseny, la ràdio, l’enginyeria, etc. A més a més,  Carnet Jove de Catalunya també ofereix als seus titulars l’oportunitat de formar part del Jurat del Festival de Cinema Fantàstic de Catalunya, visitar al FC Barcelona, participar en iniciatives solidàries o convertir-se en protagonistes de la seva pròxima campanya.

S'obre el càsting

A mitjans d’octubre, l’Agència Catalana de la Joventut, juntament amb l’agència de publicitat Caldas Naya, va obrir el càsting perquè els titulars de Carnet Jove d’entre 14 i 29 anys es convertissin en protagonistes de la pròxima campanya publicitària. Es varen presentar més de 1.360 titulars.

Un dels participants, David Mayol, diu: “El càsting em va semblar molt divertit, però estava un poc nerviós perquè era el meu primer cop i suposo que no volia fer el ridícul. En canvi, al rodatge, la vergonya va desaparèixer i va ser una gran experiència. L’equip es va portar genial amb nosaltres i entre els ‘actors per un dia’ hi havia molt bon rollo i ganes de passar-ho bé. Recomano l’experiència. Ara només queda veure l’anunci!”.

A finals d’octubre, els organitzadors ja havien seleccionat als titulars protagonistes, un total de 40 joves que rodarien en breu l’anunci de la campanya i que s’emetrà a diversos mitjans de comunicació de Catalunya durant els mesos de gener i febrer de 2015. Entre Barcelona i Palafrugell els protagonistes varen rodar totes i cada una de les escenes que formaran l’anunci. Encara que alguns d’ells varen tenir que banyar-se a la Costa Brava a quatre graus i sense sol, no els hi va faltar il·lusió.

Altres participants

També va participar Claudia Lodo Lacruz, que afirma: “Va ser la meva primera experiència davant de càmeres; mai havia fet cap anunci ni cap cosa similar. Participar en aquest anunci va ser inoblidable en tots els sentits, tant com per poder veure com realment es roda un anunci i conèixer a companys increïbles, com banyar-me a la platja un dia a les 7 del mati en el mes de novembre. Sort del gran  equip que hi havia que ens van fer passar aquell fred més suportable. Realment, va valer la pena presentar-me al càsting; és una experiència única que recomanaria a tothom i que personalment repetiria”.

I una altra, Mònica Fernàndez Tejero, assegura: “Per a mi, com a experiència va ser genial; mai havia participat en res semblant i la veritat és que vaig gaudir moltíssim. Va ser un dia en què vam començar molt d'hora i amb molt de son però això no va ser cap problema; vaig conèixer a molt bona gent que feia l'anunci amb mi i vam passar una molt bona estona. A més, el lloc on ens van portar a rodar era increïble, un paisatge preciós. A mi i a una altra noia ens va tocar l'escena del kayak, on vam riure molt; ens vam mullar una mica però sobretot ho vam passar molt bé. Sense dubte ha estat una molta bona experiència per recordar”.

Des del 2011

No és la primera vegada que l’Agència Catalana de la Joventut porta a terme aquest tipus d’iniciatives, ja en el 2011 varen preparar una convocatòria que va resultar tot un èxit, amb més de 500 participants. Aquell any, 30 joves varen protagonitzar la campanya publicitària de la Festa 25 anys del Carnet Jove.

A partir d’aquí, l’any següent, l’Agència Catalana de la Joventut va presentar la Ruta Carnet Jove 2012. Novament, els propis titulars protagonitzaven l’anunci animant als joves catalans a moure’s pel món, creant la seva ruta gràcies als descomptes i avantatges que ofereix el Carnet Jove i la seva aplicació mòbil.

A partir del 2013 ens varen presentar el concepte #GeneracióCJ, una generació de joves connectats, amb ganes de viure cada experiència i cada segon amb intensitat i amb il·lusió, aprofitant al màxim cada moment. Per conèixer la campanya de 2015 encara haurem d’esperar unes setmanes, però el que sí sabem segur és que Carnet Jove de Catalunya segueix comptant amb la #GeneracióCJ per protagonitzar els seus espot.

Imatge del càsting fet per a la campanya

0 Comentaris