Publicitat
Monogràfics · 25 d'Abril de 2019. 12:17h.

El comerç transfronterer, la sostenibilitat i la tecnologia prioritats del eDelivery Barcelona Congress

La tercera edició de eDelivery Barcelona Expo & Congress ja està en marxa. Organitzat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona tornarà a donar resposta a l'estratègia i als reptes que planteja el lliurament de l'e-commerce de les empreses per tal de posar en contacte a proveïdors, marques, retailers i e-tailers. eDelivery Barcelona se celebrarà del 26 al 28 de juny de 2019 coincidint amb el SIL 2019, la Fira Líder de Logística, Transport, intralogística i Supply Chain del Sud d'Europa.

L'espectacular augment de les vendes on-line està generant un volum de moviments de mercaderies i paqueteria que té efectes directes sobre la mobilitat i la sostenibilitat dels centres urbans. La tercera edició de eDelivery Barcelona Expo & Congress debatrà sobre això al mateix temps que presentarà les solucions més disruptives del mercat per tal d'aconseguir una distribució que, alhora que compleixi les expectatives dels consumidors, sigui eficient i sostenible.

Construint eCommerce Delivery

Un dels punts forts de eDelivery Barcelona serà la celebració de la tercera edició del seu Congrés Internacional de tres dies de celebració on es presentaran diferents casos d'èxit i es debatran i es donarà resposta als temes que més preocupen al sector, com és el cas del comerç transfronterer, la sostenibilitat i les enormes possibilitats que ofereixen les tecnologies per mitjà de la robòtica, el big data o la intel·ligència artificial, entre altres temes. eDelivery Barcelona Congress compta amb el patrocini plata de Bringg, Deveryware, Atlas Delivery i Vanderlande, i amb Barcelona Activa com Institutional Partner.

eDelivery Barcelona Congress reunirà a més de 50 speakers internacionals experts en eCommerce i lliurament entre els quals cal destacar a Pouya Boland, CEO i fundador de Chiquelle; Philipe Hemard, fundador de PHC i Ex Vicepresident d'Amazon Logistics EU; Tamir Gotfried, director general Global de Vendes de BRINGG; Axier Bustinza, director de Logística de Caprabo; Claire Leconte, Directora Regional d'Europa Oest de Fruugo; Javier Condal, cap d'àrea, Digitalització, Coneixement i Experiència de Client de Condis Supermercats; Mar Cónsul, Fundadora de Kraving Kitchens o Jon Curutchet, director de Supply Chain i Sostenibilitat de Skunfunk, entre d'altres. L'organització de eDelivery Barcelona espera superar els més de 500 assistents que van assistir l'any passat al congrés.

Per la seva banda, e-Delivery Barcelona Expo agruparà més de 50 empreses expositores dels sectors de la mobilitat, logística, operacions, tecnologia, programari, solucions d'e-logistics, serveis i productes sostenibles, consultories i serveis derivats del comerç electrònic . El Saló té previst acollir a més de 4.000 visitants dels quals un 86% són decisors. e-Delivery Barcelona Expo també comptarà amb una zona d'exposició dedicada a les Startups amb les últimes innovacions en acció.

#TheRetailerClub, la zona de networking de eDelivery Barcelona

Alhora, eDelivery Barcelona Expo Congress també aposta pel networking amb la celebració de #TheRetailerClub, el lloc exclusiu on els CEO, COO, CIO, e-Commerce Managers i Logistics Supply Chain Managers dels principals retalies, e-tailers que acudeixin a eDelivery Barcelona puguin realitzar networking, intercanviar opinions, resoldre dubtes, obtenir informació del sector i posar-se al dia. Només les empreses expositores de eDelivery Barcelona podran participar en #TheRetailerClub i contactar directament amb els principals retailers i e-tailers.

Publicitat

0 Comentaris

Publicitat