Monogràfics · 29 d'Octubre de 2019. 10:15h.

Naturgy entra amb força al mercat dels paquets d’energia i serveis amb prop de 11.000 superpacks contractats a Catalunya en 100 dies

Naturgy ha superat totes les previsions respecte al producte Superpack, llançat a finals de la primavera passada després d’assolir els 50.000 paquets subscrits durant els seus primers 100 dies al mercat, del que 10.944 han estat a Catalunya. Per províncies, 8.540 van ser a Barcelona, 1.002 a Tarragona, 863 a Girona i 539 a Lleida.

A nivell estatal, aquests packs suposen 180.000 contractes d’energia i serveis, amb una mitjana de 3,6 contractes per Superpack, És destacable, a més, l’increment de les vendes a través de canals online que han suposat un 50% més, respecte al mateix període de 2018.

José Luis Gil, director de Clients i Mercats de Naturgy, assenyala que “sumem noves ofertes senzilles, especialitzades i amb més valor per al client, el client ja està familiaritzat amb paquets combinats de telefonia o televisió i amb el resultat que hem obtingut en aquests 100 dies demostrem que comencen a familiaritzar-se també amb els paquets d’energia i serveis. Volem fer-ho fàcil i còmode, solucionant la planificació i control de la factura d’energia familiar i resolent les averies e incidències. Afegim també el servei, les avantatges econòmiques per a la contractació de diferents productes, que ens permeten ser més eficients en costos i traslladar aquest estalvi al client”, afegeix el director de Clients i Mercats de Naturgy.

natur1.jpg

Naturgy continua amb la seva aposta per un producte que prima la generació de valor i confiança amb els clients front al volum de contractes com a únic indicador de l’activitat comercial, amb el llançament de noves línies de Superpacks. D’aquest forma, l’energètica ha presentat aquesta setmana una sèrie de paquets combinats que consolida l’oferta conjunta d’energia i serveis, focalitzada en l’estacionalitat del consum de la calefacció, i en segments específics com les segones residències i les pymes. Els clients poden configurar packs “a mida” segons les seves necessitats de manteniment i reparació d’equips i de consums de gas i llum per un preu fixe al mes.

Aquests productes es poden personalitzar al 100%, tenen un preu que oscil·la entre els 43 euros al mes per a una segona residència o 51 euros en el cas d’única vivenda, fins als 141 euros per a negocis. Els Superpacks poden suposar fins a un estalvi de 176 euros l’any, en el cas d’un client que tingui llum, gas i dos serveis, respecte als mateixos productes contractats de manera independent.

Aquesta iniciativa afegeix valor al compromís amb l’orientació al client i la innovació en el sector. El seu llançament al mercat va significar una fita única a l’àmbit de l’energia a España. Naturgy ha constatat l’evolució en el perfil de client i com es relaciona amb la seva companyia energètica, com demostra l’augment del canal online, on les vendes han crescut un 50% respecte al mateix període de l’any anterior. Aquest increment en la comercialització online va en línia amb l’objectiu de ser referents en posicionament digital al sector, i en l’acompliment dels objectius d’eficiència del Pla Estratègic.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat