Publicitat
Monogràfics · 24 de Febrer de 2020. 15:07h.

Naturgy i Booking.com signen el primer acord de el sector energètic a Espanya amb reemborsaments de fins al 10% en les reserves d'allotjaments per als clients de la companyia

Naturgy i Booking.com, una de les principals plataformes de viatges digitals de el món, han signat el primer acord de màxim descompte com a valor addicional a les necessitats energètiques de la llar a Espanya. D'aquesta manera, els clients de Naturgy tindran un enllaç des de la seva àrea "Clients" a Booking.com i podran fer reserves en allotjaments amb reemborsaments que aniran fins al 10%, sent aquest reemborsament acumulable amb altres ofertes vigents en Booking.com.

 L'objectiu fonamental d'l'acord amb Booking.com és aportar valor als clients de Naturgy amb reemborsaments en tots els seus viatges, ja sigui reservant un apartament en una ciutat per a una escapada de cap de setmana, una vila per a unes vacances familiars o un hotel boutique per al proper viatge de treball.

Jose Luis Gil, director de Clients i Mercats, assenyala que "tractem de facilitar, agilitzar, simplificar i aportar valor a tots i cadascun dels nostres clients evolucionant i apostant per un entorn més digital."

Aquest acord s'emmarca dins de l'estratègia de transformació i impuls a la digitalització de Naturgy i constitueix un pas en les formes de connectar i establir relacions amb els clients. Una estratègia d'avantguarda en tecnologia sempre amb el client en el centre de l'activitat per projectar de forma diferent els seus serveis i proximitat.

 "Aquesta iniciativa demostra l'aposta de Naturgy per la transformació, la digitalització i la generació de valor per a tots els nostres públics" ha afegit el director de Clients i Mercats de Naturgy.

Aquest acord suposa un nou avanç de Naturgy en el seu procés de digitalització i orientació a client, adaptant-se a l'evolució de les seves necessitats i preferències de contacte.

Aquest augment en la comercialització en línia va en línia a l'objectiu de ser referents en posicionament digital en el sector, i en complir els objectius d'eficiència de el Pla Estratègic. Destaca el creixement i rellevància de l'canal en línia, l'evolució comercial en les primeres setmanes de 2020 ja supera l'objectiu de venda, a l'aconseguir-més del doble de contractes durant aquestes primeres setmanes de l'any que en tot 2019.

 D'aquesta manera, la companyia ha realitzat un total de 6.611 nous contractes pel canal online en aquestes primeres setmanes de 2020, enfront dels gairebé 3.000 nous contractes subscrits per aquesta via digital a tot 2019.

 

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat