Publicitat
Monogràfics · 11 de Maig de 2020. 18:16h.

Naturgy obre avui la majoria de les seves botigues d'atenció al client a Catalunya

Naturgy reforça el servei d'atenció als seus clients residencials i pimes amb l'obertura a partir d'avui dilluns, 11 de maig, de gairebé 100 botigues a tota Espanya, complint amb la normativa de seguretat dissenyada per les administracions. A Catalunya són 15 els centres que des d'avui tenen les portes obertes, en concret es tracta de 8 centres a la província de Barcelona, 4 a Girona, 2 a Tarragona i 1 a Lleida.

D'aquesta manera, en aquelles zones que es troben a la Fase 0 de la desescalada serà necessària cita prèvia, que es pot sol·licitar de manera online a través del web www.naturgy.es o telefonant directament a la botiga, no sent precisa aquesta cita a les zones en Fase 1. Així mateix, s'ha determinat aforament limitat, i s'ha previst, a més, un horari preferent, de 10.00 a 11.00 hores, per a l’atenció a majors de 65 anys. S'han reconfigurat els espais per garantir distàncies de 2 metres tant a les zones d'espera com en els llocs d'atenció, donant prioritat sempre a la seguretat, a més de zones senyalitzades mitjançant nova senyalització instal·lada en sòls i mampares.

Atès que es tracta d'espais tancats, es recomana l'ús de màscares per part dels clients. Totes les botigues Naturgy comptaran amb gel desinfectant, i panells informatius sobre les mesures de seguretat. Així mateix s'ha implementat un nou mètode de gestió de residus basat en dispositius de pedal en el qual es pot dipositar equips de protecció o material d'un sol ús. Els serveis de neteja també s'han reforçat en cadascun dels centres.

En José Luis Gil, director de Clients i Mercats de Naturgy, ha afirmat que "l'obertura de les botigues Naturgy suposa la mostra del nostre continu treball al servei de la societat. Conscients que no tots els ciutadans accedeixen fàcilment al comerç i l’atenció online, ens apliquem a recuperar la normalitat per poder atendre presencialment, sempre complint amb les necessàries mesures de protecció i seguretat que preservin la salut de tots i, alhora, garanteixin a poc a poc la tornada de l'activitat comercial".

Igualment, es reprenen les operacions de manteniment preventiu, la instal·lació de calderes i altres equipaments, treballs que ajudaran a anar recuperant la normalitat i a reactivar econòmicament el sector d'instal·ladors i l'ocupació. Per això, la companyia ha dissenyat ofertes de finançament de renovació d'equips per facilitar aquestes operacions en el context actual.

D'altra banda, Naturgy ha reforçat el seu compromís amb la digitalització. D'aquesta manera, el trànsit digital s'ha incrementat un 35 per cent, les contractacions virtuals han augmentat un 63 per cent i l'atenció online un 30 per cent respecte del mateix període del 2019, com a conseqüència del posicionament i la qualitat digital que la companyia ha impulsat.

Naturgy compta en l'actualitat amb un total de 110 botigues repartides per tot el territori nacional, de les quals 95 han obert avui i la resta ho anirà fent en els propers dies. La companyia està apostant per botigues més properes als barris i als seus clients, que podran rebre, en aquests establiments, informació sobre la completa cartera de serveis que ofereix Naturgy, així com assessorament en matèria d'eficiència energètica i en la gestió de subministraments, a més d'atenció als clients de Naturgy. La botiga també proposarà un servei d'instal·lació i manteniment de calefacció, calderes, bombes de calor, etc.

Naturgy enfront del Covid19

Des de l'inici de la crisi, la companyia ha implementat un ampli paquet d'iniciatives destinades a pal·liar els seus efectes en la societat i amb l'objectiu d'ajudar a gestionar l'impacte econòmic del Covid19.

Naturgy ja ha possibilitat que més de 160.000 llars, pimes i autònoms o professionals de la primera línia de la lluita contra el Covid-19 a tota Espanya s'acullin a les mesures dissenyades per la companyia per lluitar contra la pandèmia. Així, 123.600 clients domèstics, pimes i autònoms a tota Espanya financen ja les seves factures d’energia a 1 any sense interessos, dels quals prop de 30.000 són de Catalunya.

A més, la companyia ha realitzat 32.900 reparacions urgents des del començament de l'estat d'emergència a tota Espanya, de les quals més de 12.000 han estat a Catalunya, totes elles executades seguint un protocol estricte de mesures de seguretat, tant per als tècnics com per als clients que són atesos.

Naturgy també ofereix reparacions elèctriques i de gas gratuïtes per al personal sanitari, Cossos i Forces de Seguretat, membres de l'exèrcit i Bombers. El servei gratuït està destinat a més d’1.000.000 persones i s'estendrà fins al juny de 2021.

D'altra banda, un total de 35 hotels a tota Espanya (16 dels quals són a Catalunya) s'han adherit a la iniciativa per disposar de subministrament energètic assegurat i sense cost, després de cedir les seves instal·lacions a la Sanitat Pública per fer front al Coronavirus, 33 dels quals segueixen a dia d'avui actius. A més, la companyia va subministrar gas de forma gratuïta a l'hospital de campanya habilitat a les instal·lacions d'IFEMA i a la Fira de Barcelona.

Sense incidències en el subministrament

La companyia no ha registrat cap incidència en la distribució d'electricitat i gas associada a la situació d'excepcionalitat. La companyia està en permanent contacte amb el Ministeri, les autoritats competents i les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat per dur a terme plans de contingència específics en els llocs operatius crítics i garantir el subministrament energètic dels ciutadans, hospitals, centres sanitaris i establiments de necessitats bàsiques que a hores d'ara estan treballant a un ritme exhaustiu enfront del Covid-19.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat