Publicitat
Monogràfics · 1 de Juny de 2021. 18:16h.

Pere Navarro destaca la imperiosa necessitat d'ampliar l'Aeroport de Barcelona

El delegat especial de l'Estat al Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), Pere Navarro, ha participat aquesta tarda en una sessió virtual per al Cercle d’Infraestructures sota el títol “Zona Franca de Barcelona, innovació i indústria 4.0”.

Com a eix principal de la sessió, el delegat especial de l'Estat al CZFB ha insistit en la “imperiosa necessitat d'ampliar l'Aeroport de Barcelona per a convertir-lo en un hub internacional que permeti una major reactivació de l'economia, alhora que es reafirma el potencial de Barcelona com a capital mundial de la nova economia”. Pere Navarro ha afegit que “l'ampliació també és una oportunitat de convertir una de les majors infraestructures de la ciutat en un exemple en matèria d'innovació i sostenibilitat”.

foto2n.jpg Així mateix, el delegat especial de l'Estat de l'entitat ha destacat l'aposta del CZFB per la nova economia i la indústria 4.0 amb importants projectes destacats com la 3D Incubator, la primera incubadora d'alta tecnologia en impressió 3D impulsada ja fa dos anys al costat de Leitat i amb l'ajuda de fons FEDER de la Fundació Incyde de les Cambres de Comerç d'Espanya, i mitjançant el gran projecte de la DFactory Barcelona. “La factoria del futur, també amb Leitat com partner tecnològic, s'inaugurarà el pròxim estiu i es convertirà en un referent de la indústria 4.0 i un espai on voldran estar totes les empreses que tinguin la innovació com a prioritat en el seu procés de producció”, ha assegurat Navarro.

Pere Navarro també ha reafirmat el compromís del CZFB amb l'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, convertint-se en els seus ambaixadors amb l'objectiu de “construir una nova cultura industrial sostenible de la mà de totes les empreses del nostre entorn”.

Finalment, el delegat especial de l'Estat en el CZFB ha destacat Barcelona com un cas pràcticament únic en el món per la ubicació de les seves principals infraestructures, ja que “en pocs quilòmetres es concentren el Port de Barcelona, l'aeroport i la Zona Franca, la qual cosa dota d'un gran valor logístic a la ciutat comtal”.

Publicitat
Publicitat

6 Comentaris

Publicitat
#5 Kropotkin, Bic, 05/06/2021 - 11:33

Me encanta que individuos con experiencia profesional y formación académica venga a darnos lecciones sobre como hacer las cosas. El futuro está claro en manos de estos personajes. Jua, jua, jua,...

#4 Protágoras, bcn.España, 03/06/2021 - 12:20

Reducir la circulación de vehículos a la vez que se amplía la circulación de los aviones mucho más contaminantes que los primeros es un sinsentido y una estupidez. La contaminación atribuibles a un pasajero de ida y vuelta a Argentina para presumir de viaje es como la de un coche durante un año.

#3 botifler1914, Waterpus, 02/06/2021 - 13:02

Nos sobra aeropuerto por todos lados, y la T2 muerta de asco.
Estos romanos estan locos!!!

#2 JOSEP EL AVI DE CARDEDEU , EL AVE A DE ANAR A LA T-1 JA , 01/06/2021 - 20:50

ROBERTO ,¿ POR QUE NO LOS AMPLIAMOS LOS DOS AEROPORTS EL DE GIRONA Y EL DE BARCELONA ?Pero per be de BARCELONA Catalunya y Espanya . Cal Ampliar L´Aeroport del Prat . A DE CREIXER Per compatir no nomes amb BARAJAS Si no en tots els altres ..EL DE BARCELONA a de CREIXER CAP AL MAR . Cal ELIMINAR LA ZONA PROTEJIDA JA .ES UN FRENO

#2.1 JOSEP EL AVI DE CARDEDEU , EL PRAT A DE CREIXER MOLT , 02/06/2021 - 12:02

A BARCELONA ES FAN MOLTS I GRANS CONGRESOS TOT EL ANY ,La Gent els Turistas arriben molts per Avion por el PRAT DE BARCELONA .Tambe per Tren amb EL AVE Que encara no llega ALA TERMINAL T-1 .Tambe EN COCHE Pero ara hir en coche per Barcelona es molt dificil cada dia mes . Barcelona es mereix tenir un gran Aeroport que no te

#1 Roberto, El masnou, 01/06/2021 - 19:02

¿Y si aprovechamos un poquito mas el de girona ? Egoista !!!!