Publicitat
Monogràfics · 3 de Maig de 2022. 12:48h.

SIL 2022 reunirà a multitud de càrrecs decisors de grans empreses al seu Congress

La 22a edició del Saló Internacional de la Logística de Barcelona (SIL), organitzat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), i que tindrà lloc del 31 de maig al 2 de juny, comptarà amb la participació de més de 300 speakers internacionals al SIL & eDelivery Congress per debatre sobre innovació 4.0 i digitalització, sostenibilitat i talent. Molts d'ells són alts directius d'empreses reconegudes a nivell nacional i internacional.

El delegat especial de l'Estat al Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), Pere Navarro, expressa que "tenim moltes ganes de conèixer les novetats i tendències que portaran els diferents experts del sector que ens acompanyaran en aquesta edició. La presència de càrrecs decisors de grans empreses també garanteix l'oportunitat de generar negoci".

A l'stage de Business Transformation, ponents inspiracionals, CEOs i alts càrrecs directius de la indústria, el retail i la logística d'empreses com Bayer Service Center Barcelona, CAPSA FOOD, ESSITY Iberia, Idilia Foods, DAMM, MANUSA, Quimidroga, Teresacarles, AWWG , CELSA GROUP i Boboli debatran sobre les tres macrotendències econòmiques: innovació, sostenibilitat i talent a través de reflexions al voltant dels reptes globals comercials, els nous models de negoci i la transformació cultural als quals s'enfronten les empreses d'avui i del futur després d'una crisi sanitària i socioeconòmica sense precedents.

Així mateix, a l'escenari Logistics & Industry, directors de Logística, transport, supply chain i e-commerce de Veepee, AkzoNobel, SEAT, Mahou San Miguel, Mercado Livre, BOSCH, Nestlé, Procter &Gamble, Europastry,  Consorci Sanitari Integral – Hospital Sant Joan Despí Moisès Broggi (CSI) i Zalando parlaran de temes com el trencament de la cadena de subministrament, la resiliència, les tendències en sostenibilitat, el talent logístic, així com els grans reptes de la digitalització i indústria 4.0.

A l'stage sobre eDelivery i de la mà de professionals de l'e-commerce, la tecnologia, el màrqueting, CX, pagaments, fulfillment, logística i cross-border, l'esdeveniment comptarà amb la presència de marques com TOUS, FNAC, Decathlon, Caprabo, Casa Ametller, Ventós, Reckitt España, Nestlé Dolce Gusto,  Mango, Lladró, Desigual, BRICOMART, Freshly Cosmetics, ManoMano, WOHEE, Alpha Growth, Big Onion, Getir i Gorillas Spain, per abordar els reptes de l'eDelivery, com el Màrqueting, la innovació en omnicanalitat, l'excel·lència en el delivery, el fulfillment, l'obsessió pel client, i les dades i els insights.

Bona previsió de participació internacional

Aquesta 22a edició de la principal trobada del sector logístic al sud d'Europa i la Mediterrània espera assolir un 30% d'empreses internacionals. Actualment, ja compta amb registrats procedents d'Alemanya, França, Xina, Argentina, Itàlia, Mèxic, Taiwan, Perú, Eslovàquia, Equador, Colòmbia, Portugal, Regne Unit, Xile, Països Baixos, Romania i Polònia. 

A més, l'esdeveniment comptarà amb AMB, CIMALSA, Project 44, Prologis i EZDUBAIcom a sponsors del seu congrés. Extremadura serà la comunitat autònoma convidada de la present edició.

Blanca Sorigué, directora general del CZFB, destaca que "estem molt orgullosos de l'alt nivell de participació que estem tenint de cara a aquesta 22a edició. Això només pot significar que el sector estava ansiós per tornar a fer negoci en un esdeveniment presencial i el SIL 2022 serà el lloc on materialitzar-lo".

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat