Publicitat
Monogràfics · 17 de Setembre de 2020. 13:30h.

Telefónica ofereix la seva tecnologia d’educació a 1.125 centres privats de Catalunya

Davant de l’inici del nou curs, marcat per la incertesa derivada de la pandèmia de la Covid-19, Telefónica ha ofert a 1.125 escoles privades, universitats, acadèmies i professionals de l’educació de Catalunya accés i implantació de la seva tecnologia especialitzada per a l’àmbit educatiu. Concretament, ha ofert aquests serveis a 904 centres a Barcelona, 73 a Tarragona, 51 a Lleida i 97 a Girona.

La intenció de la companyia és reunir-se i presentar la proposta personalment a cadascun d’aquests centres educatius, posant-se a la seva disposició, ja que segons Enrique Santiago, director de Telefónica Empresas a Catalunya, “comptem amb l’experiència necessària per abordar el procés de transformació digital a l’escola”.

La proposta de la companyia en l’àmbit educatiu es recolza en sis pilars fonamentals: connectivitat en institucions i llars per a facilitar e-learning; dispositius i audiovisuals; ciberseguretat perquè l’ensenyament sigui un entorn segur per a l’alumnat, professorat i centres; formació i gestió del canvi del canvi perquè els equips docents puguin implementar la tecnologia d’una manera fluida; i suport tecnològic per a solucionar qualsevol problema derivat de la nova situació.

El servei ofert per Telefónica al sector educatiu de Catalunya inclou un estudi integral específic sobre les necessitats de cada client, l’execució dels treballs, la implantació de les tecnologies de wifi d’accés, els llocs de l’alumnat i el professorat, incloent el subministrament d’ordinadors, tablets i pissarres digitals, entre altres equips electrònics, els serveis associats i l’ajuda al professorat.

Amb l’objectiu de garantir espais segurs dins de l’entorn educatiu, Telefónica inclou en la seva proposta als centres educatius sistemes descontaminants, com l’eliminació ràpida i efectiva d’agents contaminants o la instal·lació de càmeres termogràfiques per a la mesura de temperatura corporal de l’alumnat i el professorat, igual que ja fa a las botigues Movistar de Catalunya després de la reobertura després del fi de l’estat d’alarma.

La Covid-19 ha transformat la manera tradicional de treballar en l’entorn de l’ensenyança, plantejant nous desafiaments als centres educatius que s’han vist obligats a abordar en temps rècord. En aquest sentit, han sorgit nous escenaris de cara al curs escolar que ara comença que no havien estat plantejats amb anterioritat, però es fan indispensables en el moment en el qual ens trobem. “Deixem de banda l’ensenyança 100% presencial per a donar pas a les classes en remot i entorns híbrids de l’aprenentatge, el que suposa un repte en què alumnes i docents hauran d’adaptar-se a un escenari incert”.

Aquest escenari es converteix també en una oportunitat per a construir un nou model pedagògic que englobi a tota la comunitat educativa i acceleri la digitalització en el conjunt de l’àmbit escolar.

Telefónica a Catalunya

Telefónica ratifica el seu compromís pel benestar econòmic i social de Catalunya. Mostra d’això són els 160 punts d’atenció a disposició dels clients, els més de 264 milions d’euros facturats a un total de 307 proveïdors locals, la contribució al treball a través dels 3.014 empleats directes, el més del 96% de la població en cobertura 4G i el gairebé el 84% de les llars i negocis que disposen de fibra òptica al territori. A més, Telefónica dona suport al sector de les TIC, la cultura, l’emprenedoria i l’esport mitjançant múltiples patrocinis.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat